Het level is weer wat opgeschoten, hier zijn enkele renders van hoe het er nu uitziet, er moeten nog brievenbussen en struikjes in en torens tussen de huizen.
Zitten precies nog veel fouten in het model... niet rond genoeg op sommige plaatsen enzo... maar this een begin (uv's zijn nog niet af, this een begin)